Menu
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Πολιτική επιστροφών

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων - Επίλυση Διαφορών

Δικαίωμα επιστροφής εντός δύο (2) μηνών.

Επειδή θέλουμε να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά σας, σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος. Για τη διαδικασία αντικατάστασης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι έως και δύο (14) μήνες από την ημερομηνία παραλαβής.

Για να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες εντός 2 μηνών:

  1. Παραδώστε το προϊόν με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να μπορεί να γίνει αποδεκτή η επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις.
  2. Το προϊόν που θα επιστρέψετε, θα πρέπει να μην το έχετε χρησιμοποιήσει και να βρίσκεται εντός της αρχικής συσκευασίας του.

Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί σε χρονικό διάστημα ίσο με τον χρόνο αποστολής του αρχικού.

Αν δεν επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος που παραλάβατε ή θα σας επιστραφούν τα χρήματά ή αν θέλετε το αντικαθιστάτε με κάποιο άλλο προϊόν ώστε να συμψηφιστεί η διαφορά των χρημάτων.

Για την επιστροφή ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία στα τηλέφωνα 2109922055 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@stampsandsupplies.gr.

Η STAMPS AND SUPPLIES IKE δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση όμως που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα τυχόν ζητήματα τα οποία έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμα σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά την οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση ec.europa.eu/odr. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.


6. Ακύρωση παραγγελίας

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής της παραγγελίας του, ενημερώνοντάς μας τηλεφωνικά 2109922055 ή μέσω email info@stampsandsupplies.gr

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας. Χρησιμοποιώντας αυτό τον ιστότοπο συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα